zaterdag 9 juli 2016

Cache # 60 - Links Lopen

Deze kleine fiets drive-in is op mijn
plaats favoriete eiland Ameland. Dit is een van de
caches die ik heb ontworpen op het eiland. Ik heb zelf minstens een keer per maand op de site.



De Fietspad tussen de dorpen Nes en Buren is een van de vele afgelegde afstanden voor voetgangers, in het bijzonder voor kinderen groepen en zelfs fietsen. Het is over het algemeen zo dat voetgangers lopen op de paden verlaten. Dit is een regel, zodat mensen direct kunnen zien of om te voldoen aan hen is een fiets.
De fietser naderen voetgangers van achter, kan dan ongehinderd reizen naar de mensen.



In mijn vakantie seizoen op Ameland, heb ik de laatste paar jaar als een warehouse manager van Bedburg-Hauer Young kamp, ​​weet ik niet heel vaak de zinsnede "schakels Lopen!" komen over de lippen. Blijkbaar veel kinderen begrijpen dit verkeer regel alleen slecht, zelfs als het heeft ook in Duitsland stock.









Geen opmerkingen:

Een reactie posten